Tickets & reserveren

Tickets & reserveren

Reserveer nu een plekje voor één van onze activiteiten.

In verband met de maatregelen omtrent het coronavirus, is reserveren verplicht. Let op: de reserveringspagina opent in een nieuw venster!

Reserveer

Veelgestelde vragen over reserveren

Vanaf zaterdag 5 juni kun je weer gebruik maken van de douches.

Je kun zelf met je meerbadenkaart en/of AquaClubCard een tijdslot reserveren voor het Erica Terpstra Sportfondsenbad.

Stappenplan:

Je moet wel eerst inloggen via het reserveringssysteem, klik hier om naar het reserveringssysteem te gaan.

2. Log in met je voor- en achternaam en je kaartnummer (laatste 5 cijfers van uw barcodekaart)
3. Druk vervolgens op Tickets
4. Ga naar de activiteit waarvoor je wilt reserveren
5. Kies de gewenste dag en tijdstip wanneer je wilt komen zwemmen
6. Kies je abonnementsvorm: AquaClubCard-jaarkaart of meerbadenkaart
7. Voeg toe aan je winkelwagen
8. Druk op doorgaan
9. Je ontvang een e-mail met bevestiging van je reservering, zorg dat je deze kan laten zien bij de entree van het bad.
10. Neem wel bij uw bezoek aan ons zwembad wel uw barcodekaart mee s.v.p.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Alleen via ons reserveringssysteem.

Gelieve een e-mail te sturen naar reserveringen@sportfondsennijmegen.nl en vermeld je accommodatie. U ontvangt dan een bevestiging per e-mail. Het kan namelijk sporadisch voorkomen dat e-tickets niet doorkomen vanwege de drukte.

Het wijzigen of annuleren van reserveringen is helaas niet mogelijk. Er vindt geen restitutie van betaalde reserveringen plaats. Heb je gereserveerd middels een AquaClubCard of meerbadenkaart? Er zal dan één tegoed van je kaart afgewaardeerd worden.

Het wijzigen of annuleren van reserveringen is helaas niet mogelijk. Er vindt geen restitutie van betaalde reserveringen plaats.

Nee, dit mag ook een foto zijn of een PDF-bestand op je mobiele telefoon.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.